3. maj

Dansk: Hold da op, hvor er det op ad bakke. Vi har lige været halvanden time om at lave én lektion i VAKS. Erik går fuldstændig i stå, hvis jeg ikke driver ham fremad med en kæp, stort set. Og jo, han har meget, meget svært ved det. Det er, som om intet hænger ved. Intet kommer af sig selv.

Matematik: Jeg besluttede at tage en lige så lang matematiktime og dermed få en hel skoledag ud af det. Det har vi så gjort, og jeg har lige givet ham fri – bortset fra, at han ikke var tilfreds med at gå glip af Darwin, så jeg har indvilget i at have natur og teknik også, når han har spist en bolle. Jeg synes, at det går godt med matematikken. Han har den spontane forståelse, som helt mangler i dansk.

Skriv et svar

