Hvad sker der her?

Jeg kiggede lige på instrumentpanelet og kunne konstatere, at vi havde 86 besøgende i går og 54 i dag – hvor vi ellers ligger mellem 1 og 35 (som jeg heller ingen anelse har om hvem er).

Nå, I er velkomne, hvem I end er. Og nu, hvor vi har lagt fire fridage og to dage, der er blevet voldsomt forstyrret af psykologundersøgelsen, bag os, glæder jeg mig til at komme videre med arbejdet. Vi skal tilbage til grammatikken – Erik kender ganske vist kun tre ordklasser, men jeg tror, jeg vil gå videre til enkel sætningsanalyse med det samme. Jeg tror faktisk, det vil være en hjælp for ham at kunne forstå, hvordan sproget fungerer, især i engelsk, men også i dansk.

Skriv et svar

