30. juni

Dansk: Ordark, 1 min. 14 sek. Lektion nr. 4 i VAKS Vokalalarm. Forsøg på at læse ‘En kort, en lang’ som jeg læste for ham i går. Det viste sig at være meget, meget svært, og han blev ked af det. Det gør jeg selvfølgelig også. Det her virker simpelt hen håbløst. Efter frikvarteret læste vi den så igen.

Matematik: Godt en side, der tog lang tid, fordi der skulle farvelægges en hel masse.

Frokost. Herunder en snak om næste års skema.

Engelsk: 30 min. med Rosettastone. Jeg tror, jeg efter ferien vil sætte ham til at arbejde med Rosettastone 30 min. hver dag. Mere kan han ikke kapere, for det er meget intenst, og til gengæld kan han så hele tiden få lidt mere hældt på.

One thought on “30. juni

  1. Pingback: For fem år siden | Duelundskolen

Skriv et svar

