20. august

Engelsk med Rosettastone.

Matematik: To hele sider med regnestykker af forskellig art.

Dansk: VAKS Klip lektion 2. Hold da op et sejpineri. Han var virkelig ikke på toppen. Forveksler fortsat systematisk d og b, v og f, r og n, og kan ikke huske, hvordan g og y ser ud. Lige nu er han billigt til salg.

Om lidt: Natur og teknik. Han skal gå en rute, jeg har tegnet på et kort.  Update: Dét gik ikke ret godt. Da han havde været væk i næsten en time, begav jeg mig ud på ruten for at finde ham, og jeg gik naturligvis i den modsatte retning. Jeg blev mere og mere bekymret, efterhånden som jeg kom frem og ikke mødte ham, og til sidst fandt jeg ham i Godthåbsgade, ikke ret langt hjemmefra. Han kunne ikke finde Lahnsgade, som han skulle dreje ned ad, sagde han.

Nu sidder han og øver a-s-d-f på tastaturet. Jeg vil lære ham blindskrift, og håber, at han i samme omgang kan lære de bogstaver, han endnu ikke kan huske.

Skriv et svar

