21. september

I dag tog Eriks mor og storebror til London. Så der nu mig, Eriks far, der underviser.

I nåde vi ikke så meget da vi først gik Igang efter at de andre var taget afsted, og så drillende Rosettastone. Efter mange gange genstart lykkedes det  mig at få det startet. Jeg sendte problemet til deres support i england og regne så med at høre noget engang i næste uge.  Men jeg fik svar i løbet af en time. det må siges at være OK. Jeg har nu opdateret til den nyeste version af deres program, så håber jeg det virker.

Engelsk: cirka 50 min med rosettastone

Matematik:først to sider hvor man skulle regnen ud hvor langtid der var mellem to tidspunkter, altså ffx fa 9.41 til 10.53 (det var ned togtider). Det fik han hurtigt styr på, også når det var lige på hver sin sidde at at helt klokke slet (fx. 9.55 til 10.14). Derefter en side med støre end og mindre end.

Så var det afsted til musik på skolen.

Igår var ikke ret meget skole, da Erik var til et tandeftersyn (ikke særlig nødvendigt hvis man spørge  mig, men sjovt nok havde tandlægen en anden opfattelse af det)

Skriv et svar

