8. november

Engelsk: En dobbelttime – først 30 min. med Rosettastone, mens jeg samlede tankerne og vores forskellige materialer og så mundtlig engelsk, dels en side i en engelskbog, jeg selv har købt, dels to opslag i skolens Save Our Sam, som til min store overraskelse var nemmere for ham.

Midt i det hele ringede Eriks klasselærer og rykkede for skemaet til PPR, som skal indstille Erik til et specialforløb på Ejbyskolen (evt. Højmeskolen) fra sommerferien næste år – vi havde ikke opdaget, det lå på Skoleintra. Jeg var igen ikke begejstret for deres beskrivelse, men supplerede den efter bedste evne:

http://dl.dropbox.com/u/13010644/Pprskema%20Erik%20Duelund%2002.11.10.docx

Mens jeg gjorde det, sad Erik og regnede selvstændigt – med de hyppige udfald i koncentrationen, som er hans svaghed. Det er ikke spor svært at vide, når han har fortabt sig i sit eget indre univers snarere end matematikkens mysterier, for han begynder at føre en animeret dialog med sig selv med geräuch og det hele. Hvor er det synd, at han ikke kan skrive, for han ville kunne skrive de mest fantastiske historier.

Gymnastik.

Skriv et svar

