8. december

Matematik: side 34 og 35 mundtligt – han har forlængst lavet side 17-18 i opgavebogen, fordi jeg midlertidigt mistede overblikket. Ingen ben i dét. Erik lavede side 36 mundtligt med Lars i mandags, og jeg fortsatte med opgave 6 a-d og opgave 7 a-b på side 37. Han har tidligere lavet side 19 i opgavebogen og gik i gang med side 20 i går. Den skal han så lave færdig nu, efter frikvarteret, sammen med resten af side 37, og så er vi på omgangshøjde mellem bogen og opgavebogen. Jeg glæder mig helt vildt til at lære ham alt om brøker, men det må så blive i morgen.

Som sagt, så gjort. Vi er nu helt færdige med alt før brøkerne.

Natur/teknik: Afsnittet om ferskvand i Vores planet. Det er alle tiders serie, og jeg supplerer med at fremhæve vigtige begreber og sammenhænge.

Skriv et svar

