Håb(løs)

Erik: “Far, betyder ‘distraktion’ ikke ‘afledning’?”

Det er da også forbandet, at den lille sprogkunstner ikke kan læse. Forleden så han mig i gang med at skrive et brev til Inger, og spurgte hvad det var. Det fortalte jeg ham og fortsatte ‘og hvis du engang tager på efterskole, så sender vi selvfølgelig også breve til dig…’ hvorefter jeg tog mig i det: ‘eller, øh, måske sender vi en podcast eller måske en lille video på vimeo.’ Hvortil Erik håbefuldt svarede: ‘Eller også har jeg lært at læse til den tid?’ Det holdt jeg selvfølgelig med ham i, men umiddelbart tror jeg ikke på det.

Skriv et svar

