17. december

Engelsk: Repetition og de næste to opslag i Save Our Sam. Det går bedre og bedre.

Dansk: Knippelsbro og Mor er syg.

Matematik: Jeg er lettere ugidelig, så jeg repeterede navnene på vinklerne (rette, spidse, stumpe) og de forskellige firkanter. Det har hjulpet, at jeg skruede min bedste imitation af en SS-Obersturmbanführer på og rasede ‘Rechtangel! Rechtangel! Rechtangel!‘ i går. Det er nu engang sådan, Erik fungerer. Jo mere jeg rekrutterer hans fantasi og hans kærlighed til figurer, replikker og mærkelige stemmer, jo bedre går det. Også begreberne kvadrat- (f.eks. centimeter eller meter) og kubik-. Nu sidder han og lægger nogen decimaltal sammen på en side i opgavebogen.

Skriv et svar

