Eriks første film

Da jeg var til skydning med Niels i går aftes, viste Lars Erik alle de programmer, der følger med vores webcam fra Logitech, og så lavede de en lille psykedelisk slasher movie

Dagens skolegang:

Engelsk med Rosettastone, ca. 30 minutter.

20 minutters blindskrift – Erik ser ud til at synes, at det er en strålende idé, og han arbejder seriøst.

Lidt unschooling (og nej, jeg abonnerer IKKE på den filosofi) i form af at jeg viste Erik præcis hvor, han kan finde programmet for Ramashang. Det involverede så lidt læsning.

Matematik: En kort øve-session med denne herlige tingest, som jeg fandt i en rollespilsforretning i går.

Til sidst kunne han alle tallene næsten hver gang. Også repetition af rette, spidse og stumpe vinkler – ikke noget problem.

Ja, det er en lidt tynd dag. Tirsdag er notorisk en møgdag – de kommer for sent i seng mandag, fordi Niels og jeg er til skydning, og tirsdag skal Niels ikke møde før klokken ti, så det forstyrrer også vores ro og rutine.

Skriv et svar

