7. januar

Lettere fucked-up fredag. Lars og Niels havde fri fra hhv. arbejde og skole, fordi Niels skal besøge en potentiel efterskole, Nordborg Slots Efterskole, som har en science-linje. De skulle først afsted ved ti-tiden, så der blev bare hygget fra morgenstunden. Og bagefter spildte jeg en masse tid med at forsøge at starte Rosettastone, som ikke ville en skid.

Blindskrift: Ca. en halv time.

Dansk: Læsning af ‘Fodbold’ igen.

Matematik: Resten af opgaverne på side 51.

Vi er ikke færdige endnu – hvis jeg kan få det tekniske til at fungere, vil jeg lave en optagelse af Erik, der læser en ukendt tekst, som dokumentation og reference. Som sagt, så gjort. Jeg synes ikke, det gik helt så godt som det plejer. Måske var Erik befippet, fordi han blev optaget, eller også var han træt. Han plejer at være mere analyserende i stedet for at skyde løs, men jeg kan ikke uploade, fordi det er en 3pg-fil. Jeg vil snarest prøve med en anden tekst og en anden diktafon.

Til sidst: Vores Planet om regnskoven. I går var det de tempererede skove.



Skriv et svar

