Skåneskole II

Erik er stadig varm og træt, så den står på reduceret program igen i dag.

Engelsk: 30 min. med Rosettastone (det havde han også i går)

Dansk: Jeg læste om Tors fisketur og Hymers ølkar. Erik læste ‘Hvad er klokken’ og ‘Kan du gøre det?’ igen og første side af ‘I skoven’ fra bladet – så var der ikke mere krudt i ham. Generelt går det meget bedre end det tidligere har gjort med at læse, men det er jo stadig ikke godt overhovedet. Ord med blødt g, v og d driller meget.

Matematik: Jeg finder noget nemt, han kan lave. Det blev side 35 i hæftet.

Og nej – jeg har ikke en halv flaske vodka på natbordet, jeg bruger den som vandflaske for at undgå alle kemikalierne fra plasticvandflasker.

Natur/teknik: Vi samlede et skab fra Ikea. Deres samleanvisning er helt sprogfri – alt er billeder. Cool.

Skriv et svar

