28. februar

Engelsk: 40 minutter med Rosettastone.

Matematik: Mønstrene på side 41 i opgaveheftet. Den slags tager altid en evighed, synes jeg – meget mere tid, end det er værd. Men sådan må nogle ting vel være. Jeg havde mistet overblikket – i morgen fortsætter jeg med kombinatorikken side 81 i bogen, som jeg burde have gjort i dag.

Dansk: Læst ‘Solen er så rød’ en sidste gang – det er den sidste tekst i Søren og Mette i skole, 1. trin, 3. bog. Jeg går nu videre til ‘Søren og Mette og deres kammerater’, som er 2. trin, 3. bog. Det er at springe et helt år frem, men det får være, dels fordi det er den bog, jeg har, dels fordi Erik skal lære at tackle nogle meget sværere tekster.

Skriv et svar

