2. marts

Engelsk: 30 minutter Rosettastone.

Matematik: Videre med opgaverne på side 81.

Dansk: ‘Troldehistorier’ og ‘Trolden, der ikke kunne læse’ i Søren og Mette og deres kammerater. Det gik helt fantastisk.

Historie: Opsamling af dansk senmiddelalder i ‘Det historiske overblik’; landbrugskrise, pest, hansestæderne, stænderbegrebet og især Margrethe og Kalmarunionen.

Jeg har glemt at fortælle, hvordan det gik med maskinskrivning – det gled simpelthen ud, uden at jeg rigtig bemærkede det. Erik var mindre og mindre motiveret, og jeg blev mere og mere fokuseret på matematik, så det ligger nu stille.

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s