2. maj

Engelsk: Rosettastone ca. 40 minutter. Min bog om engelsk fonetik er omsider ankommet, så det går vi snart i gang med.

Matematik: En side om spidse, rette og stumpe vinkler.

Dansk: Repetition af side 45 ‘Forbudt-land og Må-godt-land’. Det gik lige så ringe som sidste gang. Det er, som om Erik er gået i selvsving med ‘lyd for lyd’ fra VAKS. Han er tilbøjelig til at læse hele ordet bagfra, og det er ikke specielt smart. Da vi nåede til, hvad man må i Må-godt-land, bl.a. ‘… kaste med pløre’ kommenterede han: ‘Det er ved at køre lidt af sporet, men det er ellers et godt koncept.’ Ha. Mors dreng. Vi fortsatte med side 46-47, og det gik forrygende. ‘Det er nok, fordi det rimer,’ mente Erik. Oh, yeah, min ordblinde søn kan høre, at det rimer!

Så til gymnastik – så vidt jeg kan forstå, forsøgte de at tage livet af ham med en konditest.

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s