One down, two to go

Inger blev afleveret på Sorø i går. Hele stedet og især rektor og de lærere, vi mødte, var uhyre tillidsvækkende. Jeg er sikker på, hun er i gode hænder, og det hele er på hendes ønske og initiativ.

Jeg var ikke desto mindre forbløffende pivet. Jeg er slet ikke parat til, at hun flytter hjemmefra. Efterskolen talte ikke, fordi jeg vidste, at hun ville komme hjem igen. Denne gang kommer hun ikke hjem igen. Ferier og weekender er ikke det samme som at have en hverdag sammen. Jeg fortrød, at jeg nogensinde havde indladt mig på hele kostskole-ideen. Øv.

 

 

Skriv et svar

