Videre, videre

Erik har knoklet hele sommerferien fra morgen til aften. Vi prøver at forklare ham, at han også skal slappe af ind imellem, men han er ikke til at styre på en halv tønde land. Han glæder sig til sin ny skole, og jeg synes, det er fantastisk, hvad der er sket, når man sammenligner med den fuldstændig knækkede, vrangvillige og håbløse dreng, vi havde for godt fire år siden. Han strutter af selvtillid, arbejdsglæde og overskud. Budskabet er, at det nytter noget at gøre noget. Så sæt i værk, derude  🙂

DSC_0381

Papirudgaven af min bog er lige på trapperne, og når jeg får tid, vil jeg opdatere ebogsudgaven, så teksten er den samme som i den ny papirudgave.

Jeg vil selvfølgelig fortsat skrive her, hvordan det går med Erik som ordblind i en helt almindelig, men ambitiøs privatskole.

 

Skriv et svar

