Den ny e-bog

Jeg har lavet en ny udgave af ebogen, så den ord for ord svarer til den paperback, der lige om lidt udkommer hos forlaget Ravnerock.

http://www.saxo.com/dk/laer-dit-ordblinde-barn-at-laese_epub_9788740433142

Jeg har fuldstændig mistet overblikket over, hvor meget den er skrevet om, men jeg tror ikke, der er væsentligt nyt for folk, der har den gamle. På den anden side: Hvis nogen derude har den gamle udgave og gerne vil have den ny, kan I kontakte mig direkte, så sender jeg den bare.

Den gamle udgave er stadig til salg flere steder – det forsøger jeg at få fixet.

Og hvis nogen har forslag til markedsføring, vil jeg gerne høre om det: Steder, den kan blive anmeldt, f.eks., og steder, jeg kan reklamere.

 

Skriv et svar

