På Facebook

Jeg har lige fundet gruppen ‘Ordblinde og undervisning’ på Facebook. Der er masser af forældre, men også forskellige eksperter på både læsevanskeligheder og jura/rettigheder. En god ressource, tænker jeg … 

Jeg vender snarest tilbage med mine første indtryk fra Eriks første tid på privatskole. Det går over stok og sten.

Jeg begriber forresten ikke, at jeg kun kan finde min bog et eneste sted, nemlig hos William Dam. Når den er registreret hos Publizon, burde alle netboghandlerne have den. Prisen er også for høj – den er sat til vejledende 149,-  Men lige meget … Hele pointen er at få den ud på bibliotekerne, så folk, der står i samme situation, som jeg gjorde for fire år siden, har noget at gribe fat i.

http://www.williamdam.dk/krop-og-sind/paedagogik-boern-og-foraeldre/laer-dit-ordblinde-barn-at-laese_1646469_da.html

Skriv et svar

